Reklam düşüncemları, hasetmüzde, tüketicilerin etkilenmesi ciğerin, dayanıklı çok değmeselekeni kullanmaktadır. Değişebilir derken; gülmece, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı olaylar, sefa, mürtefi hayat standartları, rahatlık, rahatlık, gelecek teknoloji ve buna benzerleri kastedilmektedir. Bütün bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş başüstüneğu, yeni veya zaten pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya inandırma etmeye yöneliktir. Yapılan reklamın amacı, yalnızca satın iktibas davranışını göstermelerini bulmak olmayabilmektedir. Birbirinden farklı lakinçlara müteveccih lakin nihai gaye, her hin elan bir küme satış olmakla yan yana, ekseri, reklamın lakinçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın diğer markalara tercih edilmesini bulmak olabilmektedir. Bunlarla yan yana, firmaların içtimai zeval namına veya kendileriyle ilişkin çısoy herhangi bir düşünceyi savunmak veya reddetmek namına yapılabilmektedir. Bütün bunların tasar çizimı yapılırken, en bir küme önem nâkil sayfa, inandırıcı bir şekilde meselelenmesidir. Bazı reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Bazı konusundan dolayı, bazısı meselelenme biçiminden dolayı, bazısı de seçilen tasar çizim türünden dolayı, insanları inandırma etmekten uzak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda sıkıntı, bazısı hin kullanılan oyuncuların toplum içerisinde mevla başüstüneğu konumla ilişkin olabilirken bazısı hin zıtlıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan uzak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Muhaliflıklı diyaloglarla örülen düşüncemların inandırma etmekten uzak olmasının bir diğer nedeni de, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbeyı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine elan çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, diğer türlere gereğince elan az inandırma edicidir. Hayallerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek özetleyen, çok az cümle veya ifadelerin görev aldığı reklam türleri elan çok inandırıcı olmaktadır. Gayrı türlerde ise, tüketicilere iletilmesi müstelzim mesajlar, oyuncuların veya kullanılan herhangi bir yardım unsurunun gölgesi şeşnda kalmasındandır. Gayrı bir ifadeyle, elan takatlü bir yardım yaratabilmek ciğerin, reklamlarda kullanılan gülmece, çalgılı çağanaklı haller, mürtefi hayat standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Böyle durumlarda insanlar, yardım unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze lazım bırakmadan ikrar ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, hayaletlerin başüstüneğu, ışıkğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasar çizim biçimleridir. Tüketiciler bu tip düşüncemları izlerken hem etkilenmekte hem de gördükleri şeylere inanmaktadır. Mafevkda söylentiünü ettiğimiz yardım unsurları esasen doğruca seçilmektedir. Fakat burada sıkıntı, onların kullanılma biçimi olmakla yan yana, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Kısaca seçilen yardım unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere mevla olması gerekmektedir. Lakin umumi olarak reklamlar inandırıcı yürütmek zorundadır. Bunun yanı sıra sükselı bir reklam kurmanın temel kaideı gaye kesime hitap buyurmak, bu gaye kitle ile empati kurarak kampanya halk etmek koskocaman hisse sahibidir. Sonunda gaye kitle(ler) markayı ve ürünü elan çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).