thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizgiysiü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca davranış ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sarhoş olmak karınin en münteşir kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının detaylı açıklamalarını dunda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en esbak ve en bol malum sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli jüpiter yolculuğu ilişki noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak karınin sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter kafaarı hikayeleri, örnek olay incelemelerine bağlanaklar ve uran özetler ya da iş özetleri hakkında bili karınerebilir. E-postalarınızın elden silinmek alegori açılmasını ve okunmasını peylemek karınin paha çıkarmak kritik ögönen taşır. Kişiye özel karınerik ve dikkat çekici teklifler katılımı çoğaltmak dair çok emeke yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve dikkat çekici olmalıdır. Bununla birlikte çok sayıda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir denge bina etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en mecallü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Eğlence ve sondaj karınin video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın hava kararlarını video sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama marka ayrımındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C karınerik pazarlama stratejilerinin yıllardır zaviye taşı konumunda. Videoteyp pay etmek, gönülğinizi daha okkalı insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü cihet sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık özendirme edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu dikkat çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim araçları, sınırlı bir amaç kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız rabıtalantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize merbutdır. Feysbuk hala dünyanın en şanlı sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B alıcıları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ittihaz döngüsünün er aşamalarında B2B alıcıları ile rabıtalantı bina etmek karınin harika bir arz. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı karınerik türlerine iye olsa da tümü olabildiğince video/resim odaklıdır. Bu nedenle karınerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden nasıl tarumar etmek istediğinizi her devran ayn önünde bulundurun ve buna için kodifikasyon kuruluşn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği karınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en bol şekilde istismar etmek karınin sayısal pazarlama taktiklerini devamlı uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha okkalı canlı kullanıcıya iye. Kesik mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde endamsız ileti, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Fakat sosyal medyada evetğu gibi mesajlar endamsız ve öz olursa etkili hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnızca tekst karıneren endamsız ileti hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif karınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli dikkat çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, gönülğiniz amaç kitlenizin yalnızç ve dikkat düzlükı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme karınin paha sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bili görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, selen bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal vardiya kartları gibi karınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm karıneriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylecene, taharri neticelerinda daha faziletli sıralarda ve daha pıtrak görülür, gönülğinize seyrüsefer peşışı sağlanır. İyi SEO neticeları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna merbutdır. Web gönülğinizde bol mabeyinştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha okkalı sözcükten oluşan ifadeler) kullanmak SEO’nuzu daha bol hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme dair daha faziletli neticelar sağlar. Etkili itibarlı üçüncü cihet sayfalardan organik bağlanaklar kaplamak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir öteki yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda sınırlı bir bağlanakya mevrut her tıklama karınin ödeme kuruluşlır. Arama motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin karınerik temizışlarında manzaralenir. Arama motoru pazarlama (SEM), şanlı tesir yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve rabıtalantı göstermesi karınin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, genellikle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk ilişki noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm sayısal varlıkları tutarlı marka çhileışmasıyla tanılamatabilir. Başkaca web sitenizi taharri motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tenasüpını (daha okkalı tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.