Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere bakarak konstrüksiyonlmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun şehir analizleri midein sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izlem kimliğini sitenize beslemek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, ekol, gelir ve ilgi alanları gibi değişçilikkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların işçilikletmeniz midein farklı değerlere ehil olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kibar olan müşterilerden kalkışmak suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylece müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En etkili etkinliği, amelî maliyette yapma zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı değişme bihakkın olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde durum düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin mazi plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya sarrafiyeladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde değişçilikti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle müşterek imdi “ne istersem onu tuzakırım” dönemi sarrafiyeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç bel kemiği derece majör rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Veri ve iletişim teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına değin iş süreçlerini değişçiliktirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olası evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çtuzakışmalarının Türkiye’deki geçmişi 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk meyanştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Yalnız kovuşturulma eden yıllarda genel ağ şehir çtuzakışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çtuzakışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun eden web sitesi sadece üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası yürütmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanıtıldığı bir kimlik belgesi evetğu yadsınamaz. Burada önemli bir bap henüz var, o da şu: Web tasavvur ve yazılı sınavm çtuzakışmalarını belirli bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çtuzakışmalarda meydana getirilen mevduatın şirketin elden hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasavvur adı şeşnda sarrafiyelayıp şirketin gerçeklik mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biraşırı projenin dem süresince üst idare aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da sair bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sürekli katınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine rabıtlı. Yani sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çtuzakışmaları, nihayetinde matlup hatimeları vermemektedir.